Is dit de echte reden voor de ‘pandemie’

20 april 2020 lenkeisupport
Bron: Nivel Zorgregistraties eerste lijn

Onze gezondheid
staat onder druk

Per 1 januari hadden 9,9 miljoen Nederlanders één of meer chronische aandoeningen.

Dit komt neer op 58% van de bevolking.

We zien zelfs dat er een snelle stijging van het aantal chronisch zieken is: in vier jaar tijd zien we een snelle stijging van 49% naar 58% van de bevolking die chronisch ziek is.

Het echte probleem is dus niet de opkomst van een of ander virus.

Het echte probleem is dat onze gezondheid slecht is en snel achteruit hold.

Mensen met onderliggende gezondheidsproblemen hebben een grotere kans op het oplopen van infectieziekten zoals met Corona.

Van circa 91%* van de corona patiënten die overleden is, is bekend dat zij onderliggende aandoeningen hadden.

Elke chronische ziekte leidt er in minder of meerdere mate toe, dat de algehele conditie van een patiënt verzwakt en daardoor ook het afweersysteem.

Het beleid van de overheid zou derhalve nu volledig gericht moeten zijn op het herstel van de volksgezondheid.

*Bron:RIVM [RTL-nieuws]

Zijn chronische
ziektes onoplosbaar?

Hieronder volgt de definitie van het Ministerie van Volksgezondheid van de term ‘Chronische ziekte’

Chronische ziekte =

Een ‘chronische aandoening’ is gedefinieerd als een aandoening waarbij over het algemeen geen uitzicht is op volledig herstel. Een chronische aandoening gaat doorgaans gepaard met pijn, geestelijk lijden, beperkingen in functioneren of andere klachten.

Bron: Nivel Zorgregistraties eerste lijn

Maar dit is wat dr. Lenkei over het ‘fenomeen’ chronische ziekte te zeggen heeft:

Wat in wezen nog het meest verbazingwekkend van alles is, is dat zelfs artsen willen beweren dat er ziektes bestaan die binnen het lichaam niet uitgeroeid kunnen worden, maar slechts kunnen worden ‘beheerst’, ‘in evenwicht gehouden’ of ‘levenslang behandeld.’

Voorbeelden hiervan zijn diabetes, hoge bloeddruk, arteriosclerose (aderverkalking) en andere chronische ziekten.

Een huis dat niet gebouwd kan worden, een brug die instort, een auto die niet gerepareerd kan worden, een biefstuk dat niet gebakken kan worden? U zou het niet pikken van de architect, ingenieur, monteur of kok!

Geneeskundigen worden wel opgeleid om te denken: ‘Hier bestaat geen behandeling voor; dit kan alleen maar worden opgelapt of ingeperkt. Op een dag, als het onderzoek zover is, komt er wel een oplossing. Wacht maar rustig af’.

Ziekte is zelfs
iets onnatuurlijks

Mensen zouden in principe tot het einde van hun leven gezond moeten blijven.

Als aanvaardbare norm zou moeten gelden dat een bejaarde man – van ongeveer 100 jaar of ouder – een natuurlijke dood sterft. Met een natuurlijke dood bedoelen wij er een waarbij het lichaam is versleten, zoals een auto die zoveel kilometers heeft gedraaid dat hij zijn eigenaar niet langer van dienst kan zijn.

Onderdeel hiervan zou kunnen zijn dat er een kort ziekbed aan de dood voorafgaat, op hoogbejaarde leeftijd.

Het lijden dat een langdurige ziekte met zich meebrengt, is helemaal niet aanvaardbaar, en hetzelfde geldt voor een voortijdige aftakeling van het lichaam.

Een mens zou gezond moeten sterven, zoals dat vroeger gebeurde, toen stokoude mannen ’s avonds naar bed gingen om ’s ochtends niet meer wakker te worden.

Overlijden als gevolg van ziekte is niet aanvaardbaar en zou eigenlijk bij hoge uitzondering moeten plaatsvinden.

Helaas is dit niet het geval.

* Uit het boek ‘Censuur – Wat u niet mag weten over uw gezondheid’ van dr. Gábor Lenkei

Normale werking

De Europese Unie (met name de European Food Safety Agency) geeft van een aantal nutriënten aan dat ze bijdragen tot een normale werking van het immuunsysteem.

Deze claims zijn tot stand gekomen op basis van veel wetenschappelijk onderzoeken.

Bron: Verordening (EU) Nr. 432/2012 van de Commissie

Gezien deze claims ligt het voor de hand om ervoor te zorgen dat met name de mensen met onderliggende gezondheidsproblemen extra vitaminen en mineralen krijgen om de werking van hun immuunsysteem op een normaal niveau te krijgen.

• Het coronavirus is een virus.
  • Virussen zijn ziekteverwekkers en kunnen verantwoordelijk zijn voor infectieziektes.
  • Het immuunsysteem bestrijdt ziekteverwekkers

Daarnaast is er oneindig veel wetenschappelijk onderzoek dat bevestigt dat vitaminen en mineralen essentieel zijn voor de goede werking van het immuunsysteem.

PubMed staat er vol mee.

Tot € 150.000
boete

Het NVWA beweert:

“Publiekswaarschuwing: voedingssupplementen helpen niet tegen het coronavirus”

“Door meer vitamines te nemen krijg je geen hogere weerstand en ben je ook niet beter beschermd tegen ziekmakende bacteriën en virussen (informatie van het Voedingscentrum). Gezond eten, goed slapen en bewegen zorgen voor een zo goed mogelijke weerstand. Het slikken van extra voedingssupplementen in tijden van Corona is niet nodig.”

“De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) waarschuwt tegen reclames van verkopers van voedingssupplementen die de suggestie wekken dat hun producten helpen tegen het Coronavirus. Er zijn geen voedingssupplementen die helpen tegen het Coronavirus. Dit soort claims van verkopers zijn ernstig misleidend en wettelijk verboden.”

“De NVWA treedt handhavend op als zij dit soort claims tegenkomt. Bedrijven die op deze manier reclame maken kunnen hoge boetes krijgen, oplopend tot 150.000 euro.”

Bron: website van de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit

Dus het is ronduit absurd dat onze overheid, met name de NVWA, in een publiekswaarschuwing zegt dat het slikken van voedingssupplementen niet nodig is ter preventie van Corona.

Waarom wordt de Nederlanders de kennis onthouden om zich te wapenen tegen infectieziekten?

Waarom wordt er censuur toegepast op dit nu enorm belangrijke onderwerp?

Juist nu is de staat van ons immuunsysteem cruciaal!

En dat met name bij oudere mensen en mensen die een onderliggende aandoening hebben.

Juist nu zou iedere Nederlander een goed gebalanceerde en gedoseerde multivitamine moeten gebruiken.

Lees hier de gehele “Publiekswaarschuwing” van de NVWA

Absurde
maatregel

Met circa 10 miljoen chronisch zieke mensen in Nederland, is het absurd om mensen niet te informeren over vitaminen en mineralen die zorgen voor een ‘normale werking’ van het immuunsysteem.

In wiens belang opereert onze overheid eigenlijk?

“De moderne mens leeft op het vlak van gezondheid als een vogeltje in een kooi.

Een vogeltje in een kooi dat zich er zelfs niet van bewust is dat zijn vrijheid is ingeperkt.

Het weet niet dat er zo’n 100 jaar geleden een stille coup, een staatsgreep, heeft plaatsgevonden in de gezondheidszorg.

De medicijnmaffia heeft zich toen de controle over de hele gezondheidszorg en het medische onderwijs toegeëigend.

Sindsdien lijkt het steeds minder belangrijk dat mensen gezond blijven …”