Waarom-is-open discussie over vaccinatie niet mogelijk?

11 mei 2020 lenkeisupport

“In zijn natuurlijke staat kan het immuunsysteem elk micro-organisme dat de naam ziekteverwekker heeft meegekregen zeker de baas.”

Longarts stelt
vragen rondom
corona en vaccins

Waarom geen
open discussie
over vaccinatie?

Kabinet vraagt
bol.com te censureren

“Het kabinet wil dat internetwinkel Bol.com stopt met de prominente verkoop van niet-wetenschappelijke boeken die pleiten tégen vaccinatie van kinderen.”

bol.com censureert
‘anti-vaxxers’

“Nadat de stichting, de website, de FB-groep van Vaccinvrij zijn gecensureerd ligt nu het boek onder vuur. Het verhaal van een moeder die ervaart dat ‘het niet goed voelt’ en op zoek gaat naar controleerbare feiten is kennelijk zo bedreigend dat ‘Vaccinvrij – ouders, artsen en wetenschappers over vaccins en infectieziektes’ niet meer bij bol.com gekocht mag worden.”

Google, Facebook
to shut down
anti-vaxxer

“The fight between the anti-vaccination movement and the rest of the world has intensified this week, with an international consortium calling for stricter processes on web-based anti-vaccination content.”

AMA urges Amazon
Facebook, Google
Twitter to limit false
 anti-vaccine claims

Facebook, YouTube
to suppress
anti-vaxxer content

“Facebook and YouTube are taking action after US Rep. Adam Schiff sent a letter to both platforms about stopping anti-vaccination content. On Thursday, Schiff indicated that Amazon might be preparing to crack down on the content as well.”

Informatie over
vaccinaties

De onweerlegbare argumentatie tegen vaccine veiligheid door Del Bigtree (Engelstalig)

Andere websites:

Stichting Vaccinvrij

Vaxxed The Movie

Want to know

Natuurlijke
versterking

Een van de meest fundamentele fouten die wij, dokters, kunnen begaan, is dat we bij het behandelen van besmettelijke ziektes vergeten dat er natuurlijke mogelijkheden bestaan om het immuunsysteem te versterken.

Toch vestigt zelfs een oude wijsheid onze aandacht al op het feit dat “medicus curat, natura sanat” oftewel “de dokter behandelt, de natuur geneest”.

Jammer genoeg kregen we daar aan de universiteit helemaal geen les over.

En dus moesten we die kennis nadat we ons diploma gehaald hadden hier en daar bijeensprokkelen.

Lichaam kan elk
micro-organisme
de baas

Zelfs de nu volgende natuurlijke wetmatigheid werd er bij ons niet ingestampt.

Maar de kennis ervan is een belangrijke houvast voor iedereen die te maken krijgt met infectieziektesen de behandeling ervan.

Bedreiging alleen
bij verzwakte
weerstand

Die ziekteverwekkers maken geen schijn van kans om zich te verspreiden en schade te veroorzaken in ons lichaam.

Bacteriën, virussen en schimmels betekenen voor ons echt geen bedreiging, behalve als we ons er naartoe keren en zeggen: “Geef ons er eens van langs!”.

Het is een welbekend wetenschappelijk feit dat infectieziektes enkel een bedreiging vormen voor mensen met een aanzienlijk verzwakte weerstand

Afweersysteem
herstellen

Kwalitatieve honger brengt zware klappen toe aan het immuunsysteem.

De vatbaarheid voor infecties, de steeds terugkerende verkoudheden en de besmettingen met de griep laten zien dat de snaar al te gespannen staat: de vatbaarheid voor ziektes steekt de kop op.

We hebben geen waarzegger nodig om ons in de glazen bol te laten zien wat voor een toekomst er op ons wacht.

Als we snel van een infectie af willen, moeten we ons afweersysteem zo snel mogelijk weer herstellen.

Ondersteun leger
leger van
witte bloedcellen

De witte bloedlichaampjes, de soldaten van ons lichaam, lijden honger in de letterlijke betekenis van het woord.

En wat valt er nu te verwachten van een uitgehongerd leger?

De eerste stap in het herstel is het oplossen van het gebrek aan vitaminen (vooral vitamine C), mineralen en sporenelementen.

De hoeveelheid vitamine C moet in zo’n geval aanzienlijk verhoogd worden.

Het principe is eenvoudig:

Meer belasting = meer steun

* Uit het boek ‘Waarom hebben gezonde mensen vitaminesupplementen nodig?’ van dr. Gábor Lenkei