Welke basis kunt u leggen voor de nieuwe gezondheidscultuur?

Welke basis kunt u leggen voor de nieuwe gezondheidscultuur?
6 januari 2020 lenkeisupport

“Als mensen vitaminen naar behoren hebben begrepen en hun kennis aanwenden om ze goed te gebruiken, dan MOETEN zij een duidelijke en goed waarneembare verbetering van hun levenskwaliteit ervaren, standvastig en voor de lange termijn” 

Dr. Gábor Lenkei

Meer dan alleen
een multivitamine

De mensen die zich tot mij hebben gewend hebben hun uitstekende resultaten bijna allemaal bereikt door goed gebruik te maken van een uitbreiding op de multivitamine, de ideale samenstelling, die nog meer goeds belooft.

De gunstige effecten van de multivitamine kunnen immers op een nog hoger niveau worden getild met behulp van het ‘recept’ dat ik voor het eerst publiceerde in mijn boek ‘Censuur – Wat u niet mag weten over uw gezondheid’.

Dit recept heb ik de Ideale Samenstelling genoemd.

Ze bestaat uit drie onderdelen:

  1. de multivitamine die het beste bij u past
  2. aangevuld met calcium en magnesium
  3. en nog meer vitamine C

Calcium-Magnesium
samenstelling

Ik schreef al in 2003 in mijn eerste boek dat het erg moeilijk is om in de vorm van tabletten en capsules voldoende calcium en magnesium op te nemen in ons lichaam.

Daarom hebben we nog een nuttiger supplement nodig dat ons van aanvullende calcium en magnesium voorziet.

In de vorm van een goed oplosbaar poeder.

Een dergelijke supplement wordt gewoonlijk Cal-Mag genoemd, gebaseerd op de eerste letters van calcium en magnesium.

Over deze belangrijke kwestie kunt u meer lezen in mijn boekje ‘Wat moet u weten over calcium en magnesium?’

Het is een klein boekje waarin ik meteen doordring tot de kern van de zaak.

U leest het op nog geen halfuurtje helemaal uit.

U kunt ook direct kijken op www.calcium-magnesium.nl.

Informatie dr. Lenkei over Calcium & Magnesium

En dan nog extra
vitamine C

Een dagelijkse dosis van een goede multivitamine moet minstens 1.000 milligram, dat is 1 gram, vitamine C bevatten.

Die hoeveelheid kan al veel helpen, maar het kan in elk geval nuttig zijn om nog meer vitamine C te nemen.

De minimale dagelijkse dosis vitamine C is immers 30 mg per kilo lichaamsgewicht.

Voor iemand van 50 kilo betekent dat minstens 1.500 mg, oftewel 1,5 gram. Voor iemand van 100 kilo betekent dat minstens 3.000 mg, oftewel 3 gram. Minimaal!

Ik raad over het algemeen, gebaseerd op mijn gevoel, twee tot drie keer zoveel aan.

Zelf neem ik elke dag 10.000 mg vitamine C, 10 gram dus.

Van de volledige Ideale Samenstelling, mag u het allerbeste resultaat verwachten

Voor het allerbeste
resultaat

Halfslachtigheid heeft geen zin!

1. Volledige dosis
Neem, als u eenmaal een product heeft gekozen, elke dag de volledig dosis.

Deze dosis heeft u nodig als u uw levenskwaliteit wilt verbeteren.

Door minder te nemen, verspeelt u een kans.

Begin daar niet aan!

Dit is iets waar u beter niet zuinig aan mee doet!

U zou toch ook vreemd opkijken als u zou zien hoe een vrouw zuinig aan probeert te doen door slechts de helft of een derde van haar anticonceptiepil te nemen?

Dat lijkt geen al te slim idee.

2. Onderbreek niet

Onderbreek het gebruik niet.

Ik ben ervan overtuigd dat, als het gaat om water drinken en ademhalen, u dit niet zomaar een paar dagen onderbreekt.

En u eet vast elke dag.

Vitaminen zijn levensmiddelen. Voedingsstoffen.

U moet er elke dag de noodzakelijke hoeveelheid van innemen. Het is heel logisch en rationeel.

Wanneer, in de hopelijk niet al te verre toekomst, de vitaminecultuur algemener bekend zal zijn en op steviger grondvesten zal staan, zullen we hopelijk eens glimlachen wanneer we terugdenken aan die ‘oude tijden’ toen de mensen nog niet wisten hoe je vitaminen goed moest gebruiken.

Goh, wat een barbaarse tijden!

3. Zomer en winter

Maak uzelf niet wijs dat u in de zomer niet zoveel vitaminen hoeft te nemen omdat u dan veel groenten en fruit eet.

Informeer u, vóór u een dergelijke incorrecte beslissing neemt!

Aanknopingspunten vindt u in mijn boek Censuur – Wat u niet mag weten over uw gezondheid, evenals in mijn andere boeken.

Het is heel eenvoudig.

U hoeft alleen maar te tellen.

U zult zien: zelfs als u elke dag twee, drie, vier kilo fruit of groenten eet (wat u uiteraard in deze hoeveelheden niet gaat doen), zal de hoeveelheid vitaminen die u binnenkrijgt nog altijd maar een peulenschil zijn vergeleken met wat u nodig heeft.

4. Geen tijdelijke kuur

Vitaminen neemt u niet als een tijdelijke kuur.

Het is een levensstijl.

Het is geen kuur die afloopt zodra dat u de gewenste verbetering van uw levenskwaliteit heeft bereikt.

Die verbetering heeft u met vitaminen bereikt!

Waarom zou u er dan mee ophouden?

Om alles wat u heeft opgebouwd weer af te breken?

Dat zou helemaal geen zin hebben.

Deze nuchtere regels leiden tot uitstekende en blijvende resultaten.

Volgens mij heeft het geen zin om het anders te doen.

Gábor Lenkei

Uit het boekje ‘Vitaminen – De Belangrijkste Regel’ van dr. Gábor Lenkei